[½ot] Skulle just börja spara till en räcer till nästa sommar..
Skrivet av Pigmachine den 9e april

.. Men då kom kronofogden på att det var en dålig ide' och kommer att mäta ut alla mina fina cykelslantar under drygt ett år :(

Det kostar på att vara osams med CSN!

bild

Skrivet av Brakastruten den 9e april

.

Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2008-11-15 21:15 av Brakastruten.

Skrivet av Atlas den 9e april

Jag lider med dig PM. Själv slarvade jag och klarade mig med en hårsmån. KFM skickade tillochmed betalningsuppmaning men jag hade betalt CSN någon vecka innan och de var snälla och drog tillbaks kravet. Jävla ångest det där.

Do it to me, baby!
- rullar det rullar jag på det -

Skrivet av SuperApe den 9e april

been there, done that, got the t-shit.

Skrivet av Pigmachine den 9e april

Jag har tur nog lyckats få CSN att skicka månadsavier från och med nu.. så det inte blir med tjafs med dom!

bild

Skrivet av Pigmachine den 11e april

Tack gode gud för en snäll mormor! När hon fick reda på att jag blev utmätt, tyckte hon synd om mig och erbjöd mig ett 'förskottsarv' så jag kan städa upp min kaotiska ekonomi! Så på tisdag är jag skuldfri (till fogden i alla fall) och kan fortsätta drömma om att åka en räser nästa sommar :)

Man behöver fan nåt att se fram emot, för att hindra sig från att kasta sig framför ett tåg!

bild

Skrivet av onegear den 11e april

Grattis! snälla mormödrar är guld värt.Men vad ska du mä en räser? det finns så många tokiga bilister där ute,håller mej helst i skogen...

Man får väl skaffa en sån där tjusig orange flagga som man hade när man var liten, och en stingpinne (stavning?), för att skrämma bort bilisterna. Det är kul att kunna åka fort på asfalt oxo.

bild

Skrivet av onegear den 11e april

Okej,får damma av hybriden å pumpa däcken stenhårt och kolla om det är nå kul:)

Du får meddela om det är skoj, Det var skitjobbigt att haka på en polare som hade en gammal racer förra sommaren, på min hookwormade Marin. Jag ska snart börja väcka min kondis till liv igen, jag har för nära till brynäs bästa kebabhak för att komma i form, så jag får nöja mig med att försöka skaffa tillbaka kondis.

bild

Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.

170 besökare aktiva de senaste 10 minuterna. 995 är rekordet. 0.506 sekunder