OT var lagra filmklipp
Skrivet av
Rikard Ericson den 3e november, 2009
Vet någon var man får lagra filmklipp som är längre än 10min (Youtubes gräns). Jag sitter med en färdigredigerad film från Valhallcrossen som är 13,5min.
/Rikard
/Rikard
Skrivet av
42Hz den 3e november, 2009
http://www.Vimeo.com
//HaRR! - Fat Tire Fetichist
"Just Ride&Smile" - "Senaste" turen:- Wednesday Ride X -
//HaRR! - Fat Tire Fetichist
"Just Ride&Smile" - "Senaste" turen:- Wednesday Ride X -Skrivet av
cjmax den 3e november, 2009
Följande, och mer info, kan du läsa här:
Ladda upp dina filmer till Happys server: Istället för att hålla på med sunkiga fildelningstjänster och videositer som komprimerar sönder dina filmer till oigenkännelighet så kan du helt enkelt skicka upp filmerna till vår ftp och sedan posta en länk. Upphovsrättsskyddat material är inte tillåtet utan tanken är att det ska vara egenproducerat. Kontakta oss om du hittar något som verkar konstigt.
/CJ
Ladda upp dina filmer till Happys server: Istället för att hålla på med sunkiga fildelningstjänster och videositer som komprimerar sönder dina filmer till oigenkännelighet så kan du helt enkelt skicka upp filmerna till vår ftp och sedan posta en länk. Upphovsrättsskyddat material är inte tillåtet utan tanken är att det ska vara egenproducerat. Kontakta oss om du hittar något som verkar konstigt.
/CJ
Skrivet av
JojjeM den 3e november, 2009
EDIT: Om du inte är fullt så hård så plusettar jag både Happys ftp-server, Fullface, och Vimeo.
/Johan
Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2009-11-03 09:43 av JojjeM.
Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.