Solna sopar
Postat av:
hutchkintoot
Datum: den 30e mars, 2005
Oooooo vad nice. Sitter här och dricker kaffe och lyssnar på vinandet från traktorn som sopar cykelbanorna utanför. Nu är det vår!
/Hutch
/Hutch
Postat av:
rikard
wooo, solna brukar vara sist =). Hoppas sumpan och stockholm är ute och sopar de med. Isf blir det slicks på nästa vecka.
Postat av:
hutchkintoot
Med tanke på hur det såg ut i Bromma så är jag tveksam om dom sopar mer än vartannat år där. Matjordsstatus på cykelbanorna där bitvis.
Postat av:
mankis
Här uppe i Gävle kommer gatukontoret inte överhuvudtaget att sopa i ytterkanterna(läs förort eller satellit delar)!!
Slut på pengar är det visst, finns heller inga pengar till att laga alla frostskador i vägarna så det får bli mountainbiken i sommar.
Live to ride.
Slut på pengar är det visst, finns heller inga pengar till att laga alla frostskador i vägarna så det får bli mountainbiken i sommar.
Live to ride.
Postat av:
kevlar
Steelisreal skrev:
-------------------------------------------------------
> aha...ni grusar uppe i norr:-)
På nåt plan känns det iofs bättre än allt salt här nere...
På nåt plan känns det iofs bättre än allt salt här nere...
I sumpan ligger gruset kvar...Gjorde årets första cykelpass i dag och man tog det lite försiktigt; rullgrusvurpor på asfalt slipper man gärna i år...
Mjölksyra i första backen och jag trodde att det skulle hinna mörkna innan man kom hem... De två cyklisterna som passerade mig mellan Danderyds sjukhus och Sundbyberg såg ut att ha kört lite mer än jag i år...
/Stum-Ekis
Mjölksyra i första backen och jag trodde att det skulle hinna mörkna innan man kom hem... De två cyklisterna som passerade mig mellan Danderyds sjukhus och Sundbyberg såg ut att ha kört lite mer än jag i år...
/Stum-Ekis
Tyvärr, bara registrerade användare får skriva inlägg i detta forum.